The Canoe Trip by Route Du Soleil
+177%
Nadat we de bestaande Google Adwords campagne in ons beheer kregen, hebben we dankzij de juiste optimalisaties de conversies met 177% doen stijgen.

VOLGEBOEKT
IN 3 MAANDEN
TIJD

De uitdaging: Uitbouwen van een internationale campagne met de focus op het binnenhalen van inschrijvingen. In landen waar het evenement minder gekend was, moest bewustwording gecreëerd worden. Na een succesvolle eerste editie werden meer plaatsen voorzien voor reizigers, die ook allemaal opgevuld moesten geraken. Een flinke uitdaging die we met plezier zijn aangegaan.

Onze aanpak: de campagne onder controle krijgen & rekening houden met de verschillende doelen

Na overleg hebben we meerdere campagnes gecreëerd per regio. Deze werden correct ingesteld om het juiste doel te behalen. In België en Nederland waar het evenement bekender was, moest er een focus liggen op het behalen van conversies. Buiten de grenzen van België en Nederland moest er meer bewustwording gecreëerd worden. Ook maakten we display advertenties aan, en werd er een aparte remarketing campagne opgesteld. Bij het binnenkomen van de eerste data, hebben we meteen geoptimaliseerd.

Als benchmark voor de cijfers hiernaast nemen we een campagne die Route Du Soleil voordien zelf had opgesteld en een maand heeft laten lopen. Ben je geïnteresseerd in een gelijkaardige campagne? Contacteer ons dan via ons contactformulier.

+177%

-52%

+130%

Conversies

Kost/Conversie

Vertoningen

Het evenement was volgeboekt. Daarbovenop kan
de campagne volgend jaar opnieuw gebruikt worden!