Tamsin Bouwspecialiteiten
+162%
In samenwerking met Tamsin Bouwspecialiteiten werd een nieuwe online strategie opgebouwd. Op deze manier hebben we het aantal maandelijkse aanvragen bijna verdriedubbeld.

STERKE POSITIE
HALEN BINNEN
GOOGLE

De uitdaging : Tamsin Bouwspecialiteiten was geïnteresseerd om een sterkere positie te verwerven binnen Google. De bedoeling was hoofdzakelijk om online aanwezig te zijn wanneer mensen – die binnen de relevante regio vallen – interesse toonden in keramische tegels. We konden werken met een mooie bestaande website, maar deze miste toch enkele marketingelementen om consistent tot conversies te leiden.

Onze aanpak: de juiste strategie opstellen & optimaliseren

Na het uittekenen van de SEO & SEA strategie – inclusief een trefwoordenonderzoek en concurrentieanalyse – gingen we aan de slag met het opstellen van de campagnes en het technisch aanpassen van de website.

In tweede fase optimaliseren we de campagnes continu, en maken we nieuwe nuttige pagina’s aan voor bezoekers die scoren in Google.

Deze leveren tot op vandaag een constante stroom aan bezoekers aan, die op de website een aanvraag kunnen indienen, of informatie vinden om de toonzaal te bezoeken. Ben je geïnteresseerd in een gelijkaardige campagne? Contacteer ons dan via ons contactformulier.

+162%

-48%

+178%

Conversies

Kost/Conversie

Bezoekers

Sterke SEO en SEA resultaten die leiden tot meer klanten.