NIEUWE
ONLINE
STRATEGIE
De uitdaging : Pedro werkte in bijberoep en het was zijn doel om te groeien tot een volwaardig bedrijf. Hij had hiervoor de kennis en het materiaal, hij moest enkel nog zijn klantenportefeuille uitbreiden.
We zijn hiervoor begonnen vanaf nul. In overleg met Grondwerken Pedro werd een volledig nieuwe online marketingstrategie opgesteld met als doel de juiste prospecten te overtuigen een offerteaanvraag in te dienen.
Onze aanpak: Opstellen online marketingplan, implementeren & optimaliseren
Na het opstellen van een online marketingplan werden de juiste online advertentiekanalen opgestart en gekoppeld aan webpagina’s die bedoeld zijn om aanvragen te genereren. Het was ook mooi meegenomen dat deze pagina’s begonnen te scoren in de organische resultaten van Google. De campagne werd maandelijks geëvalueerd. Dankzij goede communicatie met de klant werden de juiste optimalisaties doorgevoerd.
Deze hadden de gewenste impact op de doelen die Grondwerken Pedro had gesteld: meer conversies voor hetzelfde budget. Dankzij dit succes is er ook een zoekoptimalisatiecampagne opgestart, en Facebook remarketingadvertenties. Ben je geïnteresseerd in een gelijkaardige campagne? Contacteer ons dan via ons contactformulier.
+271%
-50%
-31%
Conversies
Kost/Conversie
Kost/klik