De Schoonmakerij
BUDGET 8 KEER
EFFICIËNTER
INZETTEN
De uitdaging: De Schoonmakerij vroeg hulp met hun campagne. Door slechte optimalisaties werd er enorm veel budget gespendeerd, zonder dat hier voldoende aanvragen uit gegenereerd werden. Adwords is een belangrijk marketingkanaal voor De Schoonmakerij. Daarom was het essentieel zo snel mogelijk actie te ondernemen om de campagne terug op de rails te krijgen.
Onze aanpak: 3 stappen naar succes
Stap 1: Een volledige audit van de campagne, gaande van het controleren van de instellingen tot het analyseren van de landingspagina’s.
Stap 2: Na het identificeren van de fouten, hebben we deze in een prioriteitenlijst gezet.Kleine veranderingen die de grootste impact hadden, hebben we meteen uitgevoerd. Andere zaken werden nadien stapsgewijs behandeld.
Stap 3: Nu de campagne terug onder controle is, voeren we maandelijks optimalisaties door. Deze hebben een positieve impact op de statistieken die het belangrijkste zijn voor De Schoonmakerij: aantal conversies & kost per conversie. Ben je geïnteresseerd in een gelijkaardige campagne? Contacteer ons dan via ons contactformulier.
+52%
-780%
+111%
Conversies
Kost/Conversie
Doorklikken